Друковані праці вчителів ліцею "ЕКО"№198
до сторінки педагогічний колектив
Опублікувати власні матеріали у журналі та отримати відповідний сертифікат про публікацію, що може бути використаний під час атестації osvita.ua/publishing/urok/33738/
Недбайло О.Б. -вчитель географії директор ліцею
![]() |
71.Посібник з економічної географії. Вчителю, учню,абітурієнту–Київ,1994р.
72.Уроки-брейнрингина уроках географії, - Географія в школі, Київ, 1996р.
Ковбасенко Л.В. - вчитель зарубіжної літератури
![]() ![]() |
1. Апокалипсис, сотворенный людьми: филологический анализ повестей В.Г.Распутина «Прощание с Матёрой» и«Пожар». – Русский язык и литература в средних учебных заведениях УССР. – К., 1991. – №5.
2. Про специфіку реалізації семантичного потенціалу мовних одиниць у художньому тексті: на матеріалі російської прози 1920-30-х років. – Тези науково-практич. конфер. «Шляхи посилення ефективності практичного курсу української мови та виховання читацької майстерності». – Одеса, 1992 .
3. Загальна характеристика розвитку мистецтва в XIX ст. Стендаль, О.Бальзак: матеріали до уроків зарубіжної літератури. 10 клас. – Відродження. Мови, літератури, історія народів України у національних школах. – К., 1994 – № 4.
4. Г.Флобер «Пані Боварі». А.Доде. Цикл творів про Тартарена: матеріали до уроків зарубіжної літератури. 10 клас. – Відродження. Мови, літератури, історія народів України у національних школах. – К., 1994. – № 5.
5. «Здесь нет Отечества и отчеств тоже нет... » (урок по повести Л.Леонова «EvgeniaIvanovna»). – Відродження. Мови, літератури, історія народів України у національних школах. – К., 1996. – № 3
6. Система домашніх завдань до уроків зарубіжної літератури у старших класах. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1996- 97.
7. Остання крапка в «книзі життя» Олександра Блока. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1996. – №7.
8. Всесвітня література. Державний стандарт загальної середньої освіти. – Зарубіжна література. – К., 1997. – № 6.
9. Зарубіжна (всесвітня) література. Проект програми середньої загальноосвітньої школи з українською мовою навчання (5-11 класи). – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1997. – №8.
10. Зарубіжна (всесвітня) література. Календарно-тематичне планування курсу загальноосвітньої школи (5-11 класи). – Навчальні посібники. – К., 1997.
11. Синхронізоване тематичне планування шкільних курсів української та зарубіжної (всесвітньої) літератури (5-11класи). – Зарубіжна література. – К., 1997. – №№ 25-28 (31-34).
12. Система домашніх завдань до уроків курсу всесвітньої (зарубіжної) літератури. – Зарубіжна література. – К., 1997. –№№ 29-32 (45-48).
13. Система домашніх завдань до уроків курсу всесвітньої (зарубіжної) літератури (5-7 класи). – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1997. – №9. – 1998. – №1.
14. Планування уроків зарубіжної (всесвітньої) літератури у 5 класі. – К.: Навчальні посібники, 1997.
15. Календарно-тематичне планування курсу «Зарубіжна (всесвітня) література» загальноосвітньої школи. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1997. – №11.
16. Особливості розвитку всесвітньої прози першої половини XX століття. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1998. – №2.
17. Екзаменаційні білети із зарубіжної (всесвітньої) літератури. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1998. – № 2.
18. Повторение, развивающее навыки анализа литературного текста.
19. Заключительный урок-конкурс по теме «Серебряный век» русской поэзии». – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1998. – №4.
20. На допомогу методистові зарубіжної літератури. Екзаменаційні білети із зарубіжної (всесвітньої) літератури для 9класу. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1998. – №4.
21.Зарубіжна література. Екзаменаційні білети за курс повної середньої загальноосвітньої школи з українською мовою навчання. – Зарубіжна література. – К., 1998. – № 6.
22. Програми середньої загальноосвітньої школи з українською мовою навчання. Зарубіжна література. 5-11 класи (гриф МОНУ). – Перун – К., 1998.
23. Завдання IV етапу всеукраїнської учнівської олімпіади-98 з української мови та літератури. – Українська мова та література. – К., 1998. – № 19.
24. Хрестоматійні матеріали для уроків курсу «Зарубіжна (всесвітня) література». 8 клас. – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури, 1998. – №1-2.
25. «Родились не злодеями, так доколе ж нам лгать... » – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1998. – №7.
26. Ф.Кафка: людина в цьому світі – самотня комаха (конспект уроку за оповіданням «Перевтілення»). – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1998. – №8.
27. Зарубіжна (всесвітня) література (Тематичне планування курсу, 5-11 класи, закінчення). – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1998. – №10.
28. Лев Толстой як майстер «психологічної рентгеноскопії» (Два уроки за романом «Анна Кареніна»). – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1998. – № 10.
29. Хрестоматійно-методичні матеріали для уроків курсу «Зарубіжна (всесвітня) література». 6 клас. – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури, 1998. – № 3- 4.
30. Зарубіжна література: випускний іспит-99. – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури, 1999. – № 2.
31. Підручник-хрестоматія нововведених творів із зарубіжної літератури. 5-8 клас (гриф МОНУ). – Видавництво гуманітарної літератури «Абрис» – К., 1999- 2000.
32. Євангеліє модернізму. Матеріали до уроку-лекції за темою «Характерні риси творчості Джеймса Джойса». – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1999. – №9.
33. Зарубіжна література: випускний іспит-99. – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури, 1999. – № 2.
34. Підручник-хрестоматія нововведених творів із зарубіжної літератури. 5-8 клас (гриф МОНУ). – Видавництво гуманітарної літератури «Абрис» – К., 1999- 2000.
35. Євангеліє модернізму. Матеріали до уроку-лекції за темою «Характерні риси творчості Джеймса Джойса». – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 1999. – №9.
36. Зарубіжна література. Хрестоматія. 9 клас. – УАВЗЛ. – К., 1999.
Письменники про письменництво. – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури, 2000. – № 2.
37. Орієнтовний розподіл навчального матеріалу для проведення тематичної атестації учнів за 12-бальною шкалою оцінювання. – Зарубіжна література в навчальних закладах. – К.,2000. – № 12.
38. Система уроків за творчістю Шарля Бодлера. – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури. – К., 2001. – № 1.
39. Від античності до класицизму. Хрестоматія із зарубіжної літератури (гриф МОНУ). – УАВЗЛ. – К., 2001.
40. Реалізм. Ранній модернізм. Хрестоматія із зарубіжної літератури. 10 клас (гриф МОНУ). – УАВЗЛ. – К., 2001.
41. Від авангарду до постмодернізму. Посібник-хрестоматія із зарубіжної літератури. 11 клас. – УАВЗЛ. – К., 2002.
42. Розподіл навчального матеріалу за тематичними блоками. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 2003. – №1.
43. «Хозарський словник» – «поученіє» Милорада Павича. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 2003. – №4.
44. Зарубіжна література. Програми середньої загальноосвітньої школи з українською мовою навчання. 5-11 класи. 2-ге видання, виправлене і доповнене (гриф МОНУ). – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К.,2003. – №7-8.
45. Зарубіжна література. Програми для профільних класів (філологічного, художньо-естетичного, фізико-математичного, спортивного та універсального профілів) середньої загальноосвітньої школи з українською мовою навчання. 5-11 класи (проект), (гриф МОНУ). – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 2003. –№7-8.
46. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для профільних класів. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 2003. – №7-8.
47. Зарубіжна література. Програми для профільних класів (філологічного, художньо-естетичного, фізико-математичного, спортивного та універсального профілів) середньої загальноосвітньої школи з українською мовою навчання. 8-11 класи (гриф МОНУ). – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури, 2003. – № 1.
48. Від античності до класицизму. Хрестоматія із зарубіжної літератури для класів філологічного профілю (гриф МОНУ). – УАВЗЛ. – К., 2003.
49. Уроки зарубіжної літератури у 5,6,7 класах (І семестр). – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури, 2003. –№2.
50. Планування уроків зарубіжної літератури. 5-7 класи. II семестр. – Тема. На допомогу вчителю зарубіжної літератури,2003. – № 3-4.
51. Ексклюзивне інтерв'ю: питома вага пропедевтичного і систематичного блоків програм із зарубіжної літератури. – Зарубіжна література в навчальних закладах. – К., 2003. – № 11.
52. Зарубіжна література: Програми для профільних класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 8-11 класи. – Педагогічна преса – К., 2004.
53. Зарубіжна література: Підручники для 5 - 8 класів 12-річної школи (гриф МОНУ). – Грамота – К., 2005-2008.
54. Вивчати літературу шляхом ретельного опрацювання художніх творів. – Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – К., 2005. – №4.
55. Зарубіжна література. Реалізм. Ранній модернізм: Посібник-хрестоматія для 10 класу середніх навчальних закладів з українською мовою навчання (2-ге видання, виправлене і доповнене) (гриф МОНУ). – Грамота – К., 2006.
56. Зарубіжна література. Від авангарду до постмодернізму: Посібник-хрестоматія для 11 класу середніх навчальних закладів з українською мовою навчання (2-ге видання, виправлене і доповнене) (гриф МОНУ). – Грамота – К., 2006р.
Зозульова В.В. - вчитель української мови та літератури
![]() |
57. Розмовляти рідною мовою не лише на уроці. – «Освіта України», 2000 р., № 7.
58. «І мудрість ця від батьківських основ зерном добра й любові проросте». – «Освіта України», 2005 р. – № 68.
Недбайло Л.О. - вчитель географії
![]() |
59. Інновації на уроках географії. – Харків, «Основа», 2007 р.
60. Портретна галерея освітян, «Відкритий урок», Київ, 2008 р.
Царькова Т.Ю. - вчитель російської мови
![]() |
61. З досвіду роботи з обдарованими учнями педагогічного колективу ліцею «Еко» № 198. – Порадник у роботі з обдарованими учнями Святошинського р-ну, 2003 р.
Кіт Н.В - вчитель англійської мови
![]() |
62. Виховання національної свідомості молодших школярів. – Зб. наук. праць «Оновлення змісту, форм та методів навчання», Рівне, 2004 р.
Коваленко Л.Т. - вчитель української мови та літератури
63. Зовнішнє тестування з української мови. Інформ. матеріали. – К.: «Грамота», 2004р.
64. Рідна мова. Тематичне оцінювання. Зошит з рідної мови. 5 кл. – К.: «Грамота», 2005р.
Зінькова Л.І. - вчитель математики
![]() |
65. Тестуванню – так! – газ. «Методичні діалоги», 2006 р., № 1.
66. Моніторинг рівня математичної освіти. – ж. «Математика в школі», 2007 р., – № 9-10
67. Дослідження рівня математичної освіти учнів 9-х класів м. Києва. – «Математична газета», 2008 р., № 1.
Данилейко О.Л. - вчитель української мови та літератури
![]() |
68. Зошит з української літератури для тематичних контрольних робіт – К, «Генеза», 2007р.
69. Книжка для вчителя. Календарно-тематичне планування.7 кл. – К.: Генеза, 2008р.
Кириченко О.В. - вчитель початкової школи
![]() |
70. Таблиці слів, вимову і написання яких потрібно засвоїти. – ж. «Розкажіть онуку», 2007 р., № 2.
Полянська О.В. - вчитель музичного мистецтва
![]() |
73. Співавтор програми "Музичне мистецтво" для гімназій, ліцеїв та шкіл з поглибленим вивченням : "Шкільний світ", 2008р., №8
Зінченко Л.А., Ляпіна І.Ю. - вчителі інформатики
![]() |
74. Інформаційні технології в системі контролю якості знань старшокласників у процесі "безперервного" викладання дисципліни "Інформатика". Забезпечення відкритості, прозорості та об'єктивності оцінювання якості навчальної роботи студентів: досвід, проблеми, перспективи розвитку.-К., КНЕУ., 2010.- том2. |
75. Досвід застосування інноваційних технологій для оптимальної організації аудиторної роботи на заняттях комбінованого типу з курсу "Інформатика". Аудиторна робота викладача і студента: досвід і напрями вдосконалення. -К., КНЕУ., 2012.- том2. |
76. ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ У ПРОФІЛЬНИХ ВИПУСКНИХ КЛАСАХ ЛІЦЕЮ: ВІД УЧНЕЦЕНТРИЗМУ ДО СТУДЕНТОЦЕНТРИЗМУ. Студентоцентризм у системі забезпечення якості освіти в економічному університеті.Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції за участю міжнародних працівників 2-3 березня -К., КНЕУ., 2016.
Артисюк І. - вчитель початкових класів
![]() |
77. Застосування методу проектів у початковій школі. Початкова освіта, 2011р., №27 |
78. Україна - наша Батьківщина. Проект - велетень 4-й клас. Початкова освіта, 2011р., №27 |
Циганок І. - вчитель початкових класів
![]() |
79. Усне віднімання виду 40-8. Розв'язування задач. - http://teacher.at.ua/ |
80. В Королівстві плоских дзеркал. -http://teacher.at.ua/ |
81. Кружляє листя золоте. - http://teacher.at.ua/ |
82. Безпека вдома. -http://teacher.at.ua/ |
Чамара Т.С. - заступник директора з навчально-виховної роботи
![]() |
83. Виховні системи у контексті життєтворчості особистості. Шукаємо шлях до дитячих сердець. -К., Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації., 2006. |
Цесаренко Олена Юріївна
![]() |
84. Розробка уроків з математики для 5-7 класів за програмою "Росток" http://kopilkaurokov.ru/matematika/prezentacii/136264 |
85. Розробка уроку "Множини" з математики в 6-му класі. ж-л "Відкритий урок" -К., Вдивництво "Плеяди" №1(241), 2015 |
Постнікова Ірина Дмитрівна
![]() |
86. Розробка уроків з хімії для 11 класів природничого профілю. Тема "Хімія та екологія". Журнал "Хімія". Шкільний світ. Газета для вчителів хімії, №8, 2013 р. |
Коментарi