СТРАТЕГІЯ ЗАХИСТУ ЛІЦЕЇСТІВ ВІД НАСИЛЬСТВА

(документ ліцею «ЕКО»№198, який регулює всі напрями, пов’язані з порушеннями прав дитини )

Вступ

Педколектив ліцею повинен діяти в найкращих інтересах дитини, ставитися до учнів з повагою та враховувати їхні потреби. Використання вчителями будь-якої форми насильства проти здобувачів освіти є не прийнятним.

Працівники ліцею повинні діяти відповідно до чинного законодавства і внутрішніх правил розпорядку та затверджених правил поведінки під час перебування у закладі.

Розділ I. Визначення чинників ризику насильства проти учнів та реагування на них.

1. Якщо виявлено чинники ризику насильства проти дитини, працівники ліцею повинні повідомити про них батьків, надати їм інформацію і допомогти у вирішенні проблеми.

2. Педколектив контролює стан і благополуччя дитини.

Розділ II. Порядок реагування у випадках насильства проти здобувачів освіти.

1. Якщо учень (ця) став жертвою насильства, то вчитель повинен надати інформацію про це в письмовій формі класному керівнику (соціальному педагогу, психологу або директору закладу).

2. Психолог викликає батьків або опікунів учнів і повідомляє їм про насильство.

3. Заступнику директора з виховної роботи необхідно вчасно звернутися до компетентних служб (ювенальну поліцію Святошинського управління поліції та у Святошинський районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, а також до служби у справах дітей).

4. За потреби надати направлення учням до спеціалізованого центру щодо отримання допомоги .

5. У випадках, пов’язаних із сексуальним, психологічним, фізичним насильством, керівник закладу створює групу реагування або службу порозуміння, до складу якої входять: психолог-консультант, класний керівник та інші працівники закладу, які обізнані із ситуацією або знайомі з учнем.

6. Група реагування та служба порозуміння підготовлює план надання допомоги, призначає батькам чи опікунам зустріч для обговорення проблеми і забезпечує об’єктивність розслідування. Необхідно мати протокол такої зустрічі.

7. Обов’язково необхідно мати таблицю вжитих заходів (втручання).

Розділ III. Принципи захисту особистих даних дитини.

1. Особисті дані учня мають бути захищені. Працівники закладу зберігають їхню конфіденційність.

2. Педколетив ліцею немає права надати інформацію про дитину її батьків чи опікунів представникам засобів масової інформації.

Розділ IV. Принципи захисту зображень (фото, відеозйомка учнів)

1. Забороняється робити фотозйомки дітей без дозволу батьків або опікунів дитини в письмовій формі.

2. Не дозволяється надавати представникам ЗМІ контактні дані батьків без їхньої попередньої згоди.

3. Якщо зображення публічного заходу, то дозвіл батьків не є необхідним.

Розділ V. Принципи доступу дітей до мережі Інтернет

1. На території ліцею здобувачі освіти можуть мати доступ до мережі Інтернет у таких випадках:

А) під наглядом вчителя інформатики на його заняттях;

Б) після проведення бесіди про безпечне користування мережею Інтернет;

В) вчитель, відповідальний за безпечний доступ до мережі Інтернет, повинен надати кожному учню індивідуальний логін і пароль.

2. Вчитель інформатики повинен оновлювати такі елементи:

А) програмне забезпечення для блокування доступу до небажаних ресурсів;

Б) програмне забезпечення для контролю користування дітьми мережі Інтернет;

В) антивірусне програмне забезпечення;

Г) програми забезпечення для блокування спаму.

3. Відповідальна особа має щонайменше один раз на місяць перевіряти чи не має небезпечних матеріалів на комп’ютерах з доступом до мережі Інтернет.

Розділ VI. Заключне положення

1. Стратегія стає чинною в день її оприлюднення.

2. Оприлюднення документа має відбутися таким чином, щоб він був доступним усім працівникам ліцею через розміщення на дошці оголошень або розсилкою електронною поштою.

Кiлькiсть переглядiв: 358

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.