№ з/п | Заходи | Термінвиконання | Відповідальний | Відміткапровиконання |
Нормативно-правове та інформаційнезабезпеченняпопередженнянасильства та булінгу |
1 | Підготовка плану заходів щодо протидії булінгу в шкільному середовищі. | Вересень | Чамара Т.С. | Наказ №91/а від 04.09. 2020 |
2 | Затвердження «Стратегії захисту дітей від насильства» у ліцеї «ЕКО»№198 | Вересень | Чамара Т.С. | Затверджено на педраді 14.09. 2020 |
3 | Розробка та затвердження «Кодексу безпечного освітнього середовища ліцею «ЕКО»№198» | Вересень | Чамара Т.С. | Затверджено на педраді 14.09. 2020 |
4 | Організаціямеханізмівзвернення та встановленняінформаційноїскриньки для повідомлень про випадкибулінгу (цькування). | Вересень | Практич-ний психолог Голяка С.Г., соціальний педагог-Карнаух Л.В., класнікерівники 1-11 класів | Протя-гом року |
5 | Оновленнярозділу щодо профілактики булінгу (цькування) і розміщеннянормативнихдокументів на сайті закладу освіти | Вересень | Зінченко Л.А. | За вимогою |
6 | Підготовка нормативних документів з профілактикибулінгу (цькування) в освітньому середовищі для педагогів | Жовтень | Чамара Т.С. | Плани заходів |
7 | Формування проектної групи для розробки плану дій та моніторингу булінгу у шкільному колективу. | Жовтень | Василенко Н.Г. | Моніто-ринг 6-Б класу |
8 | Регулярне оновлення тематичнихстендів у класних кабінетах з практичною інформацією з профілактики булінгу. | Протягом навчально-гороку | Класні керівники 1-11 класів | |
9 | Ознайомлення ліцеїстів з проявами дискримінації та мобінгу – як різновида психологічної агресії у формі гоніння чи переслідування. | Листопад | Чамара Т.С., Класні керівники 5-11 класів | Ознайо-млення |
10 | Круглий стіл для вчителів «Дискримінація особистості та її наслідки» | Листопад | Чамара Т.С. центр соціально-психологічної адаптації | Викона-но 25.11.2020 |
11 | Проведення бесід про кібербулінг: «Як протидіяти погрозам в Інтернеті та захистити себе». | Грудень | Класні керівники 8-9 класів | Бесіда 14.12.2020 |
12 | Робота консультпункту «Виникло питання» (інформаційний зв’язок з батьками). | Лютий | Голяка С.Г. Василенко Н.Г. | Протя-гом року |
Робота з вчителями та іншимипрацівниками ліцею |
15 | Засідання методичного об’єднання класних керівників «І знову булінг». | Жовтень | Василенко Н.Г. Голяка С.Г. | Засідання 06.10.20 |
16 | Інструктивнінаради з питаньпрофілактикибулінгу (цькування) з допоміжним та технічним персоналом | Листопад | Зіньков С.М., Чамара Т.С. | 10.11.20 |
17 | Тренінгдлявчителівщодозапобігання булінгу (цькування) у закладіосвіти. | 08.01.2021 | Голяка С.Г. Василенко Н.Г. | |
18 | Співбесіда з класнимикерівниками за результатами діагностики класного колективу | Зарезультатамикожноїчверті | Голяка С.Г. Василенко Н.Г. | |
19 | Консультуваннякласнихкерівників психологом, соціальним педагогом з проблемнихситуацій | Протягомнавчального року | Голяка С.Г. Василенко Н.Г. | |
Робота з учнями |
20 | Проведеннятренінгів для старшокласників з розвиткунавичокспілкування та мирного вирішенняконфліктів | Протягомнавчальногороку | Голяка С.Г. | |
21 | Імітаційнагра для молодшихшколярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають». | 19-22.10.20 | Класні керівники 1-4 класів | |
22 | Профілактичні бесіди з представником ювенальної поліції, шкільним офіцером Полюховичем М.М. | Листопад –грудень | Класні керівники 1-11 класів | За вимогою |
23 | День відкритих дверей у шкільного психолога. | Листопад | Голяка С.Г. | 16-17.11.20 |
24 | Імітаційнагра для учнівсередніх і старших класів «Розкажи про насильство». | Грудень | Магістрат ліцею «Велас», класні керівники 5-11 класів | 07-11.12.20 |
25 | Конкурсплакатівпроти насильства | Березень | Ізостудія- Петров А.І. | 17-20.12.20 |
Робота з батьками |
26 | Тематичнізагальношкільнібатьківськізбори | Жовтень | Адміністра-ціяшколи | |
27 | Ознайомлення батьків з «Кодексом безпечного освітнього середовища в ліцеї «ЕКО»№198» . Способиповідомленняпровипадкибулінгу (цькування) щододітей, заходизахистутанаданнядопомогидітям . | Жовтень | Чамара Т.С. | За вимогою |
28 | Провести тематичну виставку у шкільній бібліотеці: «Ні- насильству!» | Грудень | Шамрій Л.В. | Протя-гом місяця |
29 | Проведення консультацій психолога з питаньвзаєминбатьків з дітьми | Протягом навчального року | Голяка С.Г. класнікерівники 1-11 класів | |
30 | Провести диспут з учнями 5-6 класів по книзі «Булінг в школі, що ми знаємо і що можемо зробити?» (за рекомендаціями норвезького психолога Дана Ольвеуса). | Березень | Шамрій Л.В. | |
Моніторингосвітньогосередовища закладу ліцею |
31 | Самооцінка закладу освіти за показникамибезпеки, комфортності, інклюзивності | 2 разинарік | Адміністраціязакладу, педколек-тив | |
32 | Анонімнеанкетуванняучнів 5-11-го класів про випадкибулінгу (цькування) у ліцеї | Грудень | Чамара Т.С., класні керівники | Протя-гом місяця |
33 | Анкетуваннябатьків про безпеку в закладіосвіти | Грудень | Класнікерівники 1-11 класів | |
34 | Діагностикастосунків у закладіосвіти. Анкетуванняучнівтавчителів | Лютий | Практичний психолог Голяка С.Г., соціальний педагогВасиленко Н.Г. | |
35 | Аналізінформації за протоколами комісії з розглядувипадківбулінгу (цькування) в закладіосвіти | Березень | Чамара Т.С., практичний психолог Голяка С.Г., соціальний педагог Василенко Н.Г., Карнаух Л.В. | За потреби |
36 | Підготовкарічного звіту про виконаннязаходів щодо запобігання та протидіїбулінгу | Травень- червень | Чамара Т.С., Василенко Н.Г. | |
Коментарi